2015. november 19., csütörtök

Színes pálcikás struktúrált feladat

Nem sokat magyarázom, magáért beszél :)
A gyönyörű színes pálcikákat (különben spatulák) a kolléganőmtől kaptam, nagyon köszönöm, Niki!




Na jó, hátha fontosak valakinek a technikai paraéterek:
A dobozt eredetileg le akartam festeni, de aztán olyan gusztán mutattak a csíkok, hogy inkább ahhoz igazítottam az elrendezést.
A spatuláknak való lyukakat sniccerrel vágtam.
A jobb oldalon egy vitaminos doboz van forró ragasztóval beragasztva. Mivel nem volt elég magas, hogy leérjen a doboz aljáig, alá kellett támasztanom, hogy bírja a strapát parafadugót vágtam méretere és rögzítettem (szintén forró ragasztóval) a doboz belsejéhez.

A játékkal két irányban is lehet játszani: kiszedegetni a résekből és a dobozba tenni, vagy épp a dobozból dugdosni (akár szín szerint) a résekbe. Szeretik a gyerekek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése