2013. május 12., vasárnap

Korábban...

Egy korábban megjelent cikkből:

"Konduktorként mozgássérültekkel foglalkozom, és amikor még nem voltak gyerekeim, többször előfordult, hogy mások megkérdezték, mit szólnék, ha nekem születne fogyatékos gyermekem? Ilyenkor én azt válaszoltam, hogy senki nem kíván magának ilyesmit, de ha mégis úgy hozza az élet, állok elébe, és biztos vagyok benne, hogy hozzánk a legjobb helyre születne. Egyetlen kívánságom volt, hogy autista gyereket nem szeretnék. Valahogy így kezdődött.
Most, néhány évvel később van két autista fiunk. Talán nem véletlenül. És egyáltalán nem olyanok, mint amilyennek én az autista gyerekeket képzeltem korábban. Nem megközelíthetetlen és megérthetetlen, saját világukba zárkózó kis lények, hanem kedves, vidám, érzékeny gyerekek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése