2013. június 21., péntek

Benne voltunk a TV-ben

Június 21-én (vagyis ma :)) elhangzott egy riport a családunkról az M1 Esély c. műsorában. Mikor megkerestek minket jópár héttel ezelőtt, sokat vívódtunk, hogy vállaljuk-e, hogy beengedjük a TV nyilvánosságát az otthonunkba, aztán épp azért döntöttünk úgy, hogy megtesszük (ráadásul egyikünk sem mozog és beszél magabiztosan a kamera előtt - ez érződik is), hogy megmutassuk, az autizmussal együtt élni nem egy tragédia, a gyerekeink pedig helyes, szerethető gyerekek, nem kerülnivaló csodabogarak. Remélem, sikerül kicsit közelebb hoznunk a témát azokhoz, akik kevésbé ismerik, akik pedig benne élnek, magukra ismerhetnek bennünk. Így tessék nézni! :)
11:12-től

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy láthattuk a családodat! Ez jó dolog azoknak a szülőknek akik autista gyermeket nevelnek, és azoknak is, akik valamilyen okból találkoznak az autizmussal. Ilyen riportokból, pedagógusoktól, esetleg szakkönyvekből, az interneten is elérhető hiteles forrásokból kell tájékozódni, és nem olyan esetleg negatív példákból, hogy ez meg az ezt és azt mondta. Aki be tudja ezt fogadni, és hajlandó nem csak a saját félelmeit mantrázni az meg is fogja tenni, aki nem, annak hiába magyarázunk bármit is.

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, és elhiszem, hogy nem lehetett könnyű a döntés, de szerintem helyesen tettétek, és hasznosnak tartom. Szimpatikus család vagytok, a gyerekek aranyosak nagyon. :)
    Erikával teljes mértékben egyetértek, én sajnos belekerültem egy olyan párbeszédbe, amibe lehet, hogy nem kellett volna, mer csak falra hányt borsónak érzem a szavaimat. Mindegy, legalább megpróbáltam.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! És élőben még szimpatikusabbak vagyunk ám, legalábbis remélem :)

    VálaszTörlés