2020. augusztus 13., csütörtök

Új sorozat a Netflixen: Love on the Spectrum

 


Nemrég indult a Netflix új sorozata, egyelőre az első évad 5 része látható a spektrumon. A műsor Ausztráliában élő autista fiatalokat mutat be és kísér végig az úton, amikor megpróbálnak rátalálni az igaz szerelemre. 
Nagyon kíváncsi lennék, ki milyennek találja! Egy fórumon olvastam, hogy szülőként milyen szomorú látni a felnőtteket, hogy végig lehet sírni és hasonlók. Én személy szerint nagyon élveztem, felváltva nevettem és szurkoltam együtt a szereplőkkel, de sírásnak még a közelében sem voltam. A fiatalok szerintem nagyon helyesek és szerethetőek, a felkészítés és a támogató környezet pedig, amely körülveszi őket egészen lenyűgöző. 
Bennem sok kérdés felmerült miközben néztem, tanultam új dolgokat, merítettem ötleteket és el is gondolkodtam a miérteken és a hogyanokon. Jól esett, alig várom a folytatást. Jó szívvel ajánlom mindenkinek, akit érdekel, milyenek lesznek az autista gyerekek felnőttként, vagy hogy milyen nehézségekkel kell szembenézniük, mikor a párkapcsolatok útvesztőjében szeretnének boldogulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése